Dibra-Zeqiri, Farketa (2023) LEXIMI DHE RËNDËSIA E TIJ PËR ARRITJEN E KOMUNIKIMIT. ALBANOLOGJIA International Journal of Albanology, 10 (19-20). pp. 138-144. ISSN 2545-4919
Text
ALBANOLOGJIA 19-20 - Compact-140-146.pdf Download (337kB) |
Abstract
Me anë të kësaj kumtese synojmë të paraqesim rëndësinë që luan leximi si një ndër katër aftësitë më të rëndësishme të gjuhës, krahas të folurit, të shkruarit dhe të dëgjuarit, i cili ndikon tej mase në zhvillimin dhe rritjen e aftësisë së komunikimit të nxënësit. Në Kurrikulën e Gjuhës shqipe dhe të Letërsisë, fusha Gjuhë dhe komunikim zë një vend të veçantë, andaj brenda kumtesës mëtojmë të pasqyrojmë në mënyrë tabelore sasinë e orëve dhe shpërndarjen e njohurive të kësaj fushe për katër vitet mësimore, për shkollat e mesme, drejtimi gjimnaz i përgjithshëm. Kjo paraqitje tabelore do të na shërbejë për bërë krahasime mes sasisë së orëve dhe linjave dhe nënlinjave të paraqitura brenda fushës Gjuhë dhe komunikim. Krahasimi i një natyre të tillë, do të diktojnë përfundimet dhe sugjerimet, se sa dhe si nxënësit mund të arrin të përvetësojnë leximin për komunikim.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | lexim, komunikim, gjuhë, kurrikulë, nxënës |
Subjects: | P Language and Literature > PG Slavic, Baltic, Albanian languages and literature |
Divisions: | Faculty of Law, Arts and Social Sciences > School of Humanities |
Depositing User: | Unnamed user with email zshi@unite.edu.mk |
Date Deposited: | 24 Sep 2023 20:18 |
Last Modified: | 03 Oct 2023 16:37 |
URI: | http://eprints.unite.edu.mk/id/eprint/1247 |
Actions (login required)
View Item |