MURSELI, Faton and Mjekiqi, Behar (2023) POLITIKA DHE AUDIENCA NË MJEDISIN E RI TË MEDIAVE, NË REPUBLIKËN MAQEDONISË SË VERIUT. ALBANOLOGJIA International Journal of Albanology, 10 (19-20). pp. 151-158. ISSN 2545-4919
Text
ALBANOLOGJIA 19-20 - 20.09.2023 -151-158.pdf Download (660kB) |
Abstract
Shumë shpesh gjatë analizës së audiencës mediatike dhe publikut masiv, partitë politike analizojnë çështjen se cilat janë karakteristikat e mjedisit të ri mediatik hibrid dhe sa i ri është ambienti modern i mediave, për ta përshtatur atë me zhvillimet e sotme. Zhvillimi i mjedisit mediatik hibrid në dekadat e fundit është shënuar nga një numër në rritje i kanaleve televizive (tokësore, kabllovike, satelitore, digjitale), duke rritur disponueshmërinë e Internetit, zhvillimin nga Web 1.0 në Web 2.0, shfaqja e telefonave inteligjentë dhe pajisjeve të tjera dhe popullariteti në rritje i mediave sociale. Televizioni është shndërruar në një media hibride që nga fundi i viteve 80-ta për shkak të një numri në rritje të kanaleve televizive, duke përfshirë kanalet televizive kabllovike dhe satelitore, që i kanë lejuar audiencës një zgjedhje më të madhe të përmbajtjes mediatike dhe ndikim shumëdimensional hibrid mbi të (audiencën). Televizioni mbetet mediumi më i rëndësishëm masiv, por ajo që ka ndryshuar është shtimi i një numri shumë më të madh të kanaleve për audiencë të specializuar dhe unike që ka rritur diferencimin kulturorë (Castells, 2009, f. 60).
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Audienca, politika, media hibride, hibriditet, Interneti |
Subjects: | P Language and Literature > PG Slavic, Baltic, Albanian languages and literature |
Divisions: | Faculty of Law, Arts and Social Sciences > School of Humanities |
Depositing User: | Unnamed user with email zshi@unite.edu.mk |
Date Deposited: | 24 Sep 2023 20:30 |
Last Modified: | 03 Oct 2023 18:11 |
URI: | http://eprints.unite.edu.mk/id/eprint/1249 |
Actions (login required)
View Item |