Ajdini, Arbana (2024) MENDIMET FILOZOFIKE DHE PEDAGOGJIKE NË VEPRAT E DY RILINDËSVE REXHEP VOKA DHE JOSIF BAGERI. FILOLOGJIA International Journal of Human Sciences, 12 (22-23). pp. 62-65. ISSN 2671-3012
Text
FILOLOGJIA 22-23 2024-62-65.pdf Download (625kB) |
Abstract
Rexhep Voka si një filozof dhe pedagog i njohur, me një mjeshtëri të lartë letrare arriti të zhvillojë ide të jashtëzakonshme filozofike, sidomos në lidhje me natyrën e përvojës njerëzore dhe veprimet morale. Theks të veçantë në krijimet e tij kishin vlerat e arsimimit të fëmijëve shqiptar, dhe njëherit ndikoi në ndezjen e shpirtit patriotik te shqiptarët dhe arriti të promovonte vlerat kombëtare dhe kulturore. Rilindësi Josif Bageri ishte ndër intelektualët më të shquar që kontribuoi në sferën filozofike dhe pedagogjike. Kontributi i tij ndikoi në edukimin dhe zhvillimin e njeriut në aspektin moral dhe intelektual. Rëndësi për këtë rilindës ishte kultivimi i vlerave morale dhe etike në arsimimin e të rinjve. Rexhep Voka dhe Josif Bageri, ishin dy figura shumë të rëndësishme të Rilindjes Kombëtare Shqiptare, pasi intelekti i tyre u shqua në kohën kur jetuan dhe vepruan. Mendimi filozofik dhe pedagogjik i tyre u përkthye në frymëzim dhe ndihmë për të rinjtë shqiptarë duke ndikuar në zhvillimin e tyre dhe njëherit duke i përgatitur ata në zhvillimin dhe modernizimin e shoqërisë shqiptare, dhe njëherit për ti kapërcyer të gjitha vështirësitë e jetës me cilat shqiptarët përballeshin në atë kohë.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Rexhep Voka, Josif Bageri, iluminizmi, humanizmi, Rilindja Kombëtare,, filozofiia pedagogjia-arsimore, vlerat historike letrare e kombëtare. |
Subjects: | P Language and Literature > PN Literature (General) |
Divisions: | Faculty of Law, Arts and Social Sciences > School of Education |
Depositing User: | Unnamed user with email zshi@unite.edu.mk |
Date Deposited: | 13 Sep 2024 13:02 |
Last Modified: | 13 Sep 2024 13:02 |
URI: | http://eprints.unite.edu.mk/id/eprint/1629 |
Actions (login required)
View Item |