Ramadani, Nertila (2022) SUBORDINATE TIME CLAUSES - AN ISSUE TO BE SOLVED. International Journal of Albanology, 9 (17-18). pp. 212-220. ISSN 2545-4919
Text
ALBANOLOGJIA 17-18 - 2022-212-220.pdf - Published Version Download (494kB) |
Abstract
Studimet gjuhësore, viteve të fundit po orientohen drejt gjuhësisë së zbatuar dhe problemeve që dalin nga ajo, të cilat kryesisht mbështeten në praktikat e përditshme ligjërimore. Edhe studimet sintaksore, si shkencë, që merret me studimin e mënyrës si kombinohen fjalët për të krijuar fraza dhe fjali në një gjuhë të caktuar, duhet të orientohen në këtë drejtim. Nëpërmjet këtij hulumtimi synojmë të zbulojmë vështirësitë e studentëve në lidhje me njohjen, përdorimin, kuptimin e lidhëzave kohore, drejtpërdorimin e tyre në fjali si dhe dallimin e periudhave me sifjali të nënrenditur kohore me periudhat me sifjali tjera nënrenditëse, të formuara me lidhëza kohore. Të dhënat për realizimin e këtij studimi janë mbledhur nga anketa e realizuar online me studentët e katedrës së Gjuhës dhe Letërsisë Shqipe që vijojnë studimet në Universitetin e Tetovës. Metodat që janë përdorur gjatë hartimit të punimit janë metoda e anketimit dhe ajo përshkruese si forma më të përdorura gjatë hulumtimeve aktuale me qëllim që të përftohet material më i begatë dhe të përshkruhen më rrënjësisht dukuritë gjuhësore që hulumtohen me të gjitha karakteristikat e tyre.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | lidhëzat, periudhat e nënrenditura me sifjali kohore, studentët, krahasimi |
Subjects: | A General Works > AZ History of Scholarship The Humanities P Language and Literature > PG Slavic, Baltic, Albanian languages and literature |
Divisions: | Faculty of Law, Arts and Social Sciences > School of Humanities |
Depositing User: | Unnamed user with email zshi@unite.edu.mk |
Date Deposited: | 15 Sep 2022 11:58 |
Last Modified: | 15 Sep 2022 11:58 |
URI: | http://eprints.unite.edu.mk/id/eprint/924 |
Actions (login required)
View Item |